Wanneer je een weddingplanner inhuurt, is het een must dat diegene alle vaardigheden beheerst die jullie dag perfect laten verlopen. Je denkt waarschijnlijk als eerste aan een persoon die creatief, perfectionistisch, sociaal en stressbestendig is. Dit is zeker allemaal belangrijk. Maar het belangrijkste vind ik dat we samen een goede klik hebben.
In mijn ogen moet een weddingplanner een fijn persoon zijn om mee samen te werken. In de aanloop naar jullie bruiloft zullen we veel tijd samen doorbrengen, en dan wil ik mezelf kunnen zijn. Maar nog belangrijker is dat jullie je ook comfortabel met mij voelen!
Ik hou van hard lachen, een traantje wegpinken als de emoties wat oplopen, of een warme knuffel bij binnenkomst. Dit allemaal het liefst tijdens de voorbereidingen en op jullie dag! Natuurlijk is wederzijds vertrouwen heel belangrijk. Met mijn passie voor mijn vak en voor mijn koppels sta ik voor jullie klaar, zelfs als dingen anders lopen dan gepland. Ik ben er voor jullie, maar ook voor de gasten! Ben je nieuwsgierig geworden naar wie ik ben? Klik dan hier, en dan plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in. Ik hoop jullie dan beter te leren kennen en te kijken of die wederzijdse klik er is.
Persoonlijk contact met jullie eigen gasten.
Het beste advies dat ik ooit heb gekregen tijdens mijn eigen bruiloft is dat je echt moet genieten van elk moment. De dag vliegt voorbij, en ja, het is cliché, maar je wordt vaak echt geleefd. Daarom plan ik de dag zelf ook liever niet te vol. Ik bouw altijd rustmomenten in, zodat je echt even kunt praten met de mensen die voor jullie belangrijk zijn. Daardoor voelen de gasten zich vaak extra betrokken bij jullie bruiloft.
Kleine taken die je kunt uitbesteden aan familie en vrienden:
- Een leuke lieve ringdrager. Volwassenen kunnen ook best de ringdrager zijn!
- Laat je rijden door een van jullie gasten.
- Laat ze speechen (Ja, I love it! Lekker veel speeches maken een bruiloft echt heel persoonlijk en liefdevol).
- Welkom heten/ontvangst van alle avondgasten op het feest.
- Zorg dat iedereen met de photobooth op de foto gaat (en zelf dan natuurlijk ook steeds met iedereen op de foto gaat).
- Laat ze de bedankjes uitdelen.
- Laat ze zorgen dat iedereen het gastenboek invult.
Ook grote taken kan je uitbesteden:
– Weggeven van de bruidegom.
– Weggeven van de bruid.
– Getuigen (Best man / maid of Honour).
– Bruidsjonker/meisje.
– Dans op een voor jou bijzonder nummer met bijvoorbeeld jouw vader of je moeder.
Extra momenten die je ook kunt delen:
– Speciaal fotomoment met iemand die speciaal voor je is.
– First look met jouw beste vriendinnen, zus en/of moeder! Dat wordt echt een supermooi moment om vast te leggen door jouw favoriete fotograaf of videograaf!
Veel plezier met jouw voorbereidingen en het verdelen van de persoonlijke taken! Heb je nog vragen? Laat het mij weten via het contactformulier of [email protected].